Ubytování beskydy

Jak mít bez stresu dovolenou, nedělej to, co mám dělat, to, co říkám! Příběh Noční můra cesty po Evropě s 2 malými dětmi a jak se vyhnout podobný osud. Další tipy na cestování a další užitečné informace dovolenou.

Myslel jsem, že bych se podělit o příklad toho, co nedělat, když jde na dovolenou – ne, pokud chcete, bez stresu přestávku.

Plán byl jednoduchý. Měli jsme dvoutýdenní dovolenou vedených v severním Španělsku, v Asturii a my jsme se rozhodli neletět, aby se zabránilo potíží s letišti, zavazadel, parkoviště Ubytování beskydy na letiště, transfery, atd s dvěma malými dětmi (18 měsíců a 4). Namísto toho jsme se rozhodli vzít na trajekt, s Brittany trajekty přes noc, aby Santander, odkud by bylo krátké jízdy podél pobřeží k našemu hotelu. Hotel byl rezervovat prostřednictvím Brittany trajekty stejně, myšlení bylo, že by to bylo nejvíce stresu a snadný způsob, jak dělat cestu. Měli jsme pěkný spací kabinu se sprchou rezervovanou pro nás čtyři. Jednoduché jízdy na portu, válet na trajektu, získat nějaké Nosh, jít spát probudit Santander. Perfecto!

Večer před odjezdem byla obec stodola tanec a dobrou noc se měli Ubytování beskydy všichni, jak se říká. Když jsme byli na plese jsme diskutovali naše plány na další den, ale nemohl souhlasit v případě, že trajekt byl čtrnáct hodin nebo šestnáct hodin, takže jsme si mysleli, když jsme se dostali do budeme kontrolovat vstupenky. To jsme udělali řádně a zjistil, že bylo po 4pm.

Druhý den ráno jsem se rychle podívat na mapu, a počítal, že tři hodiny do Portsmouthu by měl dostatek času (to je méně než 120 mil), ale měli bychom vyrazili krátce po 12:15 nebo 12:30. Strávili jsme ráno o mooching a nechal něco o 12:40 poté, co jsme si dali oběd a vyjasnilo, uzamčený-up pryč na záchod ubytování beskydy (pl –  wakacje z małymi dziećmi) atd.

Právě jsme se bít na dálnici (asi 13:00) jsme si mysleli bychom zkontrolovat lístky na jakou dok, atd, a moje žena lhostejně oznámil, že bychom to špatně trajekt nešel z Portsmouthu to šlo z Plymouthu , Říká, že se nikdy nezapomenu na výraz na mé tváři. Naštěstí pro ni její geografie na jižním pobřeží je trochu mlhavé. Ale abych vás všechny dát do obrázku Plymouth je dvakrát tak daleko jako Portsmouth. Jsme teď měl jen něco málo přes tři hodiny dělat asi 240 mil.

Rozhodl jsem se, že to byl dlouhý záběr, ale měli jsme vnější šanci na to. Takže tlačí pedál na kov se nám to tankovat (není špatné se střešní box a plně naložené) dolů M1 kole M25 a M4 dolů. Jeli jsme opravdu dobře a byli stále s chat webová nicméně stresu v autě byly vrcholit spolu s mou jízdu.

Nicméně jsme nyní začali zasáhnout nějaký provoz, jak jsme vstoupili do M5 a přešel Avonmouth a teď děti a manželka potřeboval Comfort-Stop. Děti byly bez okolků řekl, jít do křoví blízko služby Gordano ušetřit cenné sekundy. Provoz byl ještě trochu těžké, ale polevuje, ale čas byl čím dál zoufalejší – jste měl přijet nejméně půl hodiny před odjezdem taky. Byl jsem v plánu zaplní ve Španělsku, takže jsme si jen vyrazili s více než půl nádrže, těžká hnací znamenalo, že jsme teď bude pravděpodobně potřebovat, aby přestal paliva taky.

S těžkým srdcem Julie dostal na mobil a zavolal Brittany trajekty vidět, co bychom mohli udělat. Oni byli velmi užitečné, když jsme řekli jsme si mysleli, bude chybět křížení. Nicméně vše, co mohli nabídnout byla loď na Roscoff na konci poloostrova Brittany, která byla pluje těsně před půlnocí, s kabinou. Myslím, že za nebyl to moc špatné, bylo to pouhé dva týdny před začátkem hlavní letní prázdniny, bylo pravděpodobně to, co nás zachránil. To by znamenalo 800 mil disk namísto 50-60 mil – není dobré. Museli bychom se někde zastavit ve Francii na noc, nebo bychom mohli dělat to jeden den?

Nakonec jsme jen nestihli plavby o méně než půl hodiny a to byl téměř délka času to nám trvalo dostat se přes Plymouthu do přístavu. Mám-li strávit sedm nebo osm hodin v přístavu Velké Británii, pak Portsmouth bije Plymouth ruce dolů (v Plymouthu urazit nikomu).